به وبلاگ نســــــیم هیرمند خوش آمدید

آری 22 بهمن یادآورخاطرات پیروزی انقلاب اسلامی می باشد که خون های زیادی در این راه ریخته شده است تا  درخت انقلاب رشد کرده و قد علم کرده است و امروزه در برابر تمام  قدرت های استکبار جهانی مانند سرو بلند و استوار ایستاده است.


مردم ایران اسلامی در جای جای نقطه این کشور با حضور پرشور و زیاد خود یکبار دیگر ثابت کردند که همواره پای بند انقلاب اسلامی و پشتوانه و پیرو ولایت خود هستند و یک لحضه از  آرمان های امام رحل و رهبری دست نمی کشند هرگز به آمریکا و کشور های استکبار غربی اجازه زیاده خواهی و زور گفتن به ملت ایران و دیگر ملت های اسلامی را نخواهند داد.


در شهرستان مرزی هیرمند که 110 کیلومتر مرز مشترک با دو ولایت نیمروز و فراه کشور افغانستان دارد و نیروی های آمریکایی در آن حضور دارند مردم با ولایت این شهرستان مرزی با حضور پررنگ و پرشور خود با مشت های گره کرده و صدای بلند با فریاد الله اکبر و مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرایئل فریاد زدند تا به گوش آنها برسد که هیچ ترس و واهمه ای از آمریکا و دولت های مستکبر آن ندارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۳
وحید شهرکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی