به وبلاگ نســــــیم هیرمند خوش آمدید

شهید نظام حسین بر فرزند غلام شاه  در نهم تیر 1316 در روستای گشت شهرستان زابل به دنیا آمد؛ وی تحصیلات خود را تا ششم ابتدایی ادامه داد و برای خدمت به انقلاب اسلامی ایران وارد ژاندارمری می شود؛ این شهید بزرگوار سرانجام در بیست و هفتم اردیبهشت 1360 بر اثر درگیری با اشرار به شهاد می رسد.

در ادامه بخشی از وصیت نامه این شهید بزرگوار را مطالعه می کنیم:

من به عنوان یک مسلمان و سرباز اسلام خدمت به نظام جمهوری اسلامی را برای خود وظیفه دانستم و اگر سسعادت مرا یاری کرد و در راه حق شهید شدم بعد از شهادتم به فرزندانم بگویید گمان نکنند به اجبار پا به میدان جهاد نهادم و ناخواسته شهید شدم.

من مانند تشنه ای که به ناگاه پس از جستجوی بسیار به آب می رسد و چون مجنونی گه پس از سال ها فراق لیلی را می یابدمرگ را سرخ در آغوش کشیدم از شما بیاموزید و به آنان بگویید در زندگی هیچ گاه خدا از یاد نبرند و در مشکلات صبور و بردبار باشند و هر گز در مقابل ظالمان و دشمنان اسلام سر تسلیم فرود نیاورند.

قرآن را بیاموزید و نماز را به وقت به جا آورید و از همه مهمتر درس های خود را به خوبی بخوانید تا فردی مفید برای خود و کشورتان باشید.

از جوانان عزیز به ویژه فرزندانم می خواهم که در مقابل تهاجم فرهنگی ابر قدرت های شرثی و غربی هوشیار باشند که طعمه اصلی آنان جوانان هستند اما نمی دانند که جوانان ایران اسلامی ما روز به روز بیدارتر و هوشیار تر می شوند و فرمایشات رهبر عزیز خویش را با جان و دل می پذیرند.

اعتیاد نیز یکی از راه های فاسد کردن جوانان می باشد که باید برای خشکاندن ریشه های این دیو بکوشیم تا کشوری عاری از اعتیاد داشته باشیم.

 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۷
وحید شهرکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی