به وبلاگ نســــــیم هیرمند خوش آمدید

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از دانشجویان و سخنان ایشان برای لزوم ادامه مبارزه با استکبار و تعطیل ناپذیری این مبارزه سایت "حرف تو" موج وبلاگی "ادامه مبارزه با استکبار" را در همین راستا برگزار می نماید.
موج وبلاگی "ادامه مبارزه با استکبار"
به گزارش سرویس وبگردی همه با هم به نقل از حرف تو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در 20 تیر ماه امسال در دیدار ۴ ساعته با دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی تأکید کردند:

مبارزه با استکبار و نظام سلطه، براساس مبانی قرآنی، هیچگاه تعطیل پذیر نیست و امروز امریکا کامل ترین مصداق استکبار است. مبارزه با استکبار جزء مبانی انقلاب و از کارهای اساسی است، بنابراین، خودتان را برای ادامه مبارزه با استکبار آماده کنید.

با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان بر لزوم ادامه مبارزه با استکبار و تعطیل ناپذیری این مبارزه، سایت "حرف تو" موج سایبری در همین راستا برگزار می نماید.

موضوع کلی:

ادامه مبارزه با استکبار با محور های زیر:

فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مبارزه با استکبار در مناسبت های مختلف مصادیق مبارزه با استکبار چیست؟

وظیفه جوانان و به خصوص جنبش های دانشجویی برای این مبارزه چیست؟
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۰
وحید شهرکی

مردم ولایت مدار هیرمند امروز در آخیرن جمعه ماه مبارک 


رمضان گرد هم آمدند و از مردم 



 مظلوم فلسطین دفاع 


کردنند 

روز قدس

 با خیال آسوده بخواب …


اینجا دمشق نیست …

اینجا قاهره نیست …

اینجا بغداد نیست …

اینجا غزه نیست …

اینجا صاحب دارد ؛ تا سید علی هست آسوده بخواب …

اینجا ایران است …

IMG-20150710-WA0021

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۴ ، ۲۱:۵۶
وحید شهرکی

مراسم شب 21 رمضان و شب شهادت امیر المومنان حضرت علی (ع) در هیرمند برگزار شد . که در آن جوانان مومن  و خدا جوی هیرمند به راز و نیاز و مناجات با خدای خود پرداختند .http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها


DSC_1786.JPG

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۹:۵۰
وحید شهرکی


65676.jpg


۱۶ مرداد ۱۳۵۸، پس از بمباران جنوب لبنان توسط نیروهای رژیم صهیونیستی حضرت امام خمینی(ره) از مسلمانان جهان خواست تا با انتخاب آخرین جمعهء ماه رمضان به نام «روز قدس»، در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.از همان سال مردم غیور و شهید پرور شهرستان هیرمند با تجمع و راهپیمایی در خیابان های این شهر هر ساله اعتراض خود را به جهانیان نشان داده و از مردم مظلوم فلسطین دفاع می کنند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۰:۱۲
وحید شهرکی

به گزارش سرویس مذهبی همه با هم، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان سایت همه با هم در نظر دارد موج وبلاگی " سی روز سی حدیث " را برگزار نماید.
به همین منظور چند طرح آماده برای پیاده سازی احادیث بر روی پوستر ها آماده شده است که فعالین این حوزه می توانند این فایل ها را دانلود و پس از درج حدیث لینک مطلب را در قسمت نظرات موج وبلاگی برای ما ارسال کرده.
شما میتوانید بعد از درج حدیث در پوستر و انتشار آن در سایت، پوستر مورد نظر را چاپ کرده و در تابلوی اعلانات مسجد، اداره، دانشگاه و ... نصب نموده تا دیگران هم از احادیث مندرج بهره لازم را برده و عکسی از آن را برای سایت همه با هم در قسمت نظرات ارسال نمائید.
سایت هایی که میتوانید از آن احادیث لازم و مرتبط را مشاهداه نمائید.
موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عضر(عج)
سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان
سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی
عکس های طرح پوسترها جهت دانلود
طرح شماره 1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۴ ، ۰۹:۱۲
وحید شهرکی

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۰
وحید شهرکی

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۰
وحید شهرکی