به وبلاگ نســــــیم هیرمند خوش آمدید

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

یکی از عوامل جدی برای گرایش به ماهواره در محیط خانواده ها بیکاری استاین عامل را نباید دست کم گرفت.

 کسی که در طول روز برنامه ی تعریف شده ای برای استفاده از عمر خود ندارد و ساعات قابل توجی را در طول روز بیکار است زمینه را برای ورود تفکرات شیطانی به زندگی خویش فراهم کرده است.

برخی خانواده ها که گرایش به ماهواره دارند گفته اند که وقتی گرایش ما به ماهواره بیشتر می شود که مدرسه ها باز می شود فرزندان ما صبح تا ظهر مدرسه هستند و همسرمان هم سر کار و کار خاصی هم نداریم.

برای مقابله با این ریشه باید عزن دسته جمعی ایجاد شود و خانواده ها دست به کار شوند باید برای بچه ها و خانم ها در خانه کار های مفید تعریف کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۹:۴۶
وحید شهرکی

 

سخنان و بیانات ناب مقام معظم رهبری در خصوص دانش آموزان

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۵ ، ۰۹:۵۲
وحید شهرکی

نسیم هیرمند نوشت : یکی از کارکردهای رسانه های جمعی بویژه ماهواره مفهوم سازی و به تبع آن شکل دادن به هنجارهای مناسب با آن مفهوم است بر این اساس ارائه تصویرهای مستهجن و مبتذل و خلاف عفت عمومی از طریق ماهواره ونمایش آنها یکی از عوامل گسترش بی بندوباری و به فحشا کشاندن جوانان از نوع جنسی است.


دشمن که همواره اشاعه فرهنگ دینی و اعتقاد به خداوند و معنویات را مانع اصلی هدف های خود می بیند برای کم رنگ کردن این اعتقادات با ایجاد خلل در اعتقادات قشر جوان در به انحراف کشاندن و بی هویت کردن آنها سخت می کوشد.


ماهواره موجب از بین رفتن حجاب های اخلقی و دینی از بسیاری مسائل بویژه در زمینه های جنسی و خشونت می شود، در سریال های نامناسب شبکه های ماهواره ای سنت های اجتماعی و فرهنگی کشورها مورد تحقیر قرار می گیرند.


بروز مشکلات روانی، سست شدن بنیان خانواده، هویت زدایی، کم رنگ شدن باورها و اعتقادات ملی و مذهبی، ترویج خرافه و مدگرایی و اختلال در روابط  و رفتارهای اجتماعی از مهمترین آسیب ها . آثار سوء برنامه های ماهواره ای است که می تواند اجتماع و خانواده های ایرانی را درگیر خود کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۰:۰۶
وحید شهرکی