به وبلاگ نســــــیم هیرمند خوش آمدید

یوم الله سیزده آبان در شهرستان هیرمند

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱ ب.ظ

IMG_5779


IMG_5842

یوم الله سیزده آبان:
حضور دانش آموزان و مردم غیور درکنار مسولین ومجریان شهرستان هیرمند:
وحدت و انسجام مردم میهن دوست شهرستان هیرمند درتظاهرات یوم الله سیزده آبان
مردم شهرستان هیرمند یکبار دیگه دست در دست هم داده اند تا به گوش همه دنیا وحدت و یک پارچگی خود را برسانندو بگویند که همه اقشار ملت جامعه با یکدیگر متحد هستن وهمه با هم با مشت های گره کرده بردهن ابرقدرت های که چشم برپیشرفت ایران اسلامی ندارند بکوبند از جمله:آمریکا.آل سعود.و ...کشورهای که برضد ایران اسلامی تلاشهای بیهوده میکنند.
اما ما مردم میخواهیم به گوش همه ملت برسانیم که تحت هیچ شرایطی از وحدت مابه یکدیگر کاسته نخواهد شدو بیشتر از گذشته با هم دیگر متحد خواهیم بود.
آمریکا و دیگر کشورهای ضد جمهوری اسلامی ایران بدانند که هیچ غلطی نمیتوانند بکنن و نمیتوانن با فشار اوردن با تحریم های اقتصادی مارا از پای درآورند
آمریکا بداند که سعی بیهوده برتفرقه انداختن بین شیعه و سنی و همچنین اقشار مختلف ایران اسلامی نمیتوانداز اتحاد ما درکناریکدیگر کاهش دهدچون کاری پوچ و واهی خواهد بود .
ما جوانان ایران اسلامی در کنار هم  کوچک و بزرگ با همدیگر تا آخرین قطره خونمان در مقابل استکبار جهانی خواهیم ایستاد و از فرامین ارزشمند رهبر انقلاب اطاعت خواهیم کرد .
پیر جوان کوچک و بزرگ پیروی خط ولایت خواهیم بود .
پس همه باهم یکصدا میگوییم و فریاد میزنیم:
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسراییل
مرگ بر آل سعود
مرگ بر داعش
مرگ بر ضد ولایت فقیه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۳
وحید شهرکی

نظرات  (۱)

گاهی نه همیشه 
همیشه هر وقت هر ساعت 
وبتون عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی